Verzenden & Retourneren

Hoe verzenden wij?

ShipSoft Marine verscheept al haar goederen met TNT Post meestal de dag na de ontvangst van de order, mits in voorraad. De klant krijgt een automatische bevestiging uit het ordersysteem van ShipSoft Marine. Particuliere klanten betalen vooruit. De zending wordt na betaling verzonden. Zakelijke klanten dienen binnen 7 dagen na faktuurdatum te betalen.
De verzending is in fabrieksverpakking en eventueel voorzien van een extra verpakkingslaag.

Klachten over verzending
Klachten dienen schriftelijk na ontvangst van de goederen binnen 3 dagen te worden gemeld aan ShipSoft Marine.

Retourneren van geleverde goederen.
Goederen met een gebruikers licentie worden niet teruggenomen.
Goederen mogen alleen geretourneerd worden na schriftelijke toestemming van ShipSoft Marine. Alle ander goederen die geretourneerd worden, worden als niet ontvangen beschouwd! Bij de geretourneerde goederen dient een afzender, paklijst en reden waarom retourzending te worden gevoegd.
Geleverde goederen mogen binnen 3 dagen na aankoop worden geretourneerd als het gaat om verkeerd geleverde goederen, beschadigde goederen, of incomplete zending. Ook hiervoor is vooraf toestemming nodig van ShipSoft Marine.

Garantie
Zie algemene leverings voorwaarden op deze website.

Laat een reactie achter

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.